Svētdien, 14. septembrī, Rīgas sirdi pieskandināja bērnu smiekli un ģimeņu gaviles, kad vairāk nekā 12 000 dalībnieku pulcējās grandiozajā Tēva dienas gājienā un festivālā. Starp svētku daudzveidīgajām norisēm Vērmanes dārzā īpašu uzmanību izpelnījās Latvijas būvmateriālu, dārza un mājsaimniecības preču veikalu tīkla DEPO sarūpētā aktivitāšu zona, kas aicināja tēvus un bērnus kopā izbaudīt azartiskus izaicinājumus un radīt paliekošas atmiņas.

Kamēr uz skatuves skanēja “Labvēlīgais tips” un citas muzikālās apvienības, DEPO bija parūpējies par interaktīvu un iesaistošu programmu, kas lieliski papildināja festivāla kopējo garu. Koncepcija bija vienkārša un aizraujoša: katra ģimene saņēma īpašu kartīti, lai dotos cauri trim tematiskām aktivitātēm. Par katru veiksmīgi paveiktu uzdevumu kartītē tika iespiests zīmogs, un, sakrājot visus trīs, dalībnieki tika pie galvenās balvas – iespējas piedalīties radošā cepuru apgleznošanas darbnīcā.

Trīs soļi līdz radošai balvai

DEPO piedāvātie pārbaudījumi bija veidoti tā, lai veicinātu sadarbību un veselīgu sacensības garu starp tēviem un bērniem.

  • “Trāpīts desmitniekā” pārbaudīja dalībnieku precizitāti un roku veiklību riņķu mešanā. Koncentrēšanās un savstarpējs atbalsts bija panākumu atslēga, un gandarījums par katru veiksmīgo metienu bija redzams gan lielu, gan mazu dalībnieku sejās.
  • Aktivitāte “Lielais loms” aicināja izmēģināt veiksmi improvizētā makšķerēšanā. Tā izraisīja īpaši lielu sajūsmu jaunāko festivāla apmeklētāju vidū, kuri ar lielu aizrautību centās noķert savu lielāko zivtiņu.
  • Savukārt “Viens pret vienu” piedāvāja izkustēties un parādīt savas prasmes dārza mini futbolā. Šī spēle kļuva par lielisku iespēju tēviem un viņu atvasēm aktīvi pavadīt laiku un draudzīgā cīņā noskaidrot, kurš ir veiklākais bumbas spēlētājs ģimenē.

Cepure kā paliekoša atmiņa

Pēc visu trīs zīmogu sakrāšanas ģimenes ar lepnumu devās uz DEPO radošo darbnīcu, kas kļuva par īstu svētku kulmināciju. Bērni ar lielu entuziasmu ķērās pie otām un krāsām, lai radītu unikālus dizainus savām jaunajām cepurēm. Tēvi ne tikai palīdzēja, bet arī paši iesaistījās mākslinieciskajā procesā, veidojot saskaņotus dizainus vai ļaujot vaļu bērnu fantāzijai.

Rezultātā katrs dalībnieks ieguva ne tikai jaunu aksesuāru, bet arī īpašu piemiņu no šīs saulainās un prieka pilnās dienas. Pašu rokām apgleznotā cepure kļuva par simbolu kopā pavadītajam laikam, smiekliem un pozitīvajām emocijām, kas tika piedzīvotas, pildot DEPO sagatavotos uzdevumus.

Ar savu ģimenēm draudzīgo programmu DEPO apliecināja, ka ir ne tikai veikalu tīkls, bet arī zīmols, kas novērtē un atbalsta ģimeniskas vērtības, dāvinot neaizmirstamus mirkļus un stiprinot saikni starp tēviem un bērniem.